Zemjata na dosegasniot svetski turizam ne prepoznava kako neotkrien turisticki potencijal.„Ел мундо“: Македонија е мала земја која воодушевува

Zemjata na dosegasniot svetski turizam ne prepoznava kako neotkrien turisticki potencijal.

„Ел мундо“: Македонија е мала земја која воодушевува

Неоткриен туристички потенцијал со богата историја, фоклор, традиција и природни убавини, вака накратко за Македонија пишува, шпанскиот новинар Хавиер Мазура во статијата „Каде е Скопје“ што ја објави престижниот весник „Ел мундо“.

Новинарот Мазура кој престојуваше во земјава од 14 до 19 овој месец со поддршка на Агенцијата за промоција на туризмот и македонскиот економски промотор во Шпанија, преку серија написи континуирано и опширно ќе ги запознава читателите со своето, како што наведува, позитивно откритие.

– Кој ќе се обиде да ја најде Македонија ќе биде воодушевен од оваа мала земја која нуди многу. Првиот впечаток не може да биде подобар, пишува Мазура, образложувајќи како најлесно и со каков вид превоз може да се стигне до Скопје.

Максимум 250 евра чини повратен авионски билет од Мадрид или Барселона иако летот не е директен.

Мазура подробно раскажува за Скопје, се навраќа на земјотресот, ги спомнува Мајка Тереза, Александар Македонски и Јустинијан Први, го доловува чувството од прошетката по Старата чаршија за која, вели дека е една од најзачуваните во Европа заедно со Истанбулската, зборува за Матка, „Свети Спас“ и џамиите.

– Македонија ги има Охрид, Националниот парк Маврово, Галичица и Пелистер,Shar planina (koja e vo tek na proglasuvanje), богатства што мора да се видат, порачува Мазура во написот на весникот чиј тираж достигнува 420.000 примероци.
Makedonija ima uste mnogu poveke sto moze da ponudi, no sega e na nas red da si stokmime strategija koja vistinski od ova vreme ke ja podvizi sevkupnata Makedonska ekonomija.
Ubavinite i bogastvata ne mozat da se sokrijat,nitu pak nekoj da gi osporuva,svetot saka da gi vidi i pocustvuva,turistite sakaat da gi osvojat.
Sega koga sme na dofat na svetskite arazmani treba ednas za sekogas da napravime nacionalna strategija, koja ke bide kompatibilna so denesnite tekovi na pridvizuvanje.
Taa da se preslikuva vo site mozni fondovi,da bide programski aplikativna vo poveketo merki.
So toa ke napravime seriozni kapaciteti preko koi ke se izgradi idnata turisticka ponuda,sekako naporedno so nea ke sleduva vistinski objektivna promocija.

prosledeno i sopstven komentar:
www.belavista.org.mk

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>